Podinspektor ds. komunikacji społecznej w Urzędzie Miejskim w Złotoryi będzie zatrudniony na cały etat.
Wymagane są m.in.: wykształcenie wyższe I stopnia, minimum rok stażu pracy oraz umiejętność pracy z ludźmi i budowanie z nimi relacji.
Niektóre z zadań wykonywanych na powyższym stanowisku.
- Budowanie stałych, pozytywnych relacji z mieszkańcami, organizacjami społecznymi, instytucjami i przedsiębiorcami.
- Zapewnienie wysokiego standardu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej urzędu miejskiego i jednostek podległych.
- Przeprowadzanie konsultacji społecznych.
- Obsługa strony internetowej miasta, dbanie o jej aktualizowanie oraz wprowadzanie do niej modyfikacji (współpraca z administratorem strony).
- Budowanie pozytywnego wizerunku miasta wśród mieszkańców oraz w mediach społecznościowych.
- Stały kontakt z mediami tradycyjnymi i nowymi. Nadzór nad właściwym obiegiem artykułów prasowych.
- Opracowywanie, przeprowadzanie i analiza ankiet badających opinię mieszkańców.
- Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami oraz dostawcami materiałów reklamowych i informacyjnych.
Więcej informacji o naborze można znaleźć tutaj.